ארכיון הקטגוריה: בלוג

אפילו האתר הכי מעוצב צריך קצת עזרה מ- Google Ads

הדבר העיקרי בשיווק באינטרנט הוא להיות במקום הנכון, ברגע הנכון, מול הקהל הנכון עם המסר (מודעה) הנכונה או במילים אחרות: שיווק באינטרנט צריך להיות ממוקד.

פרסום בגוגל באמצעות Google Ads, לשעבר Google AdWords, הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים להגיע ליעדים העסקיים שלהם.

להלן מספר סיבות מדוע אני ממליצה לכם להשתמש בפרסום בגוגל אדס Google Ads בין אם העסק שלכם קטן או גדול, בארץ או בחו"ל, מוכר שירותים או מוצרים.

פרסום בגוגל זה פרסום ממוקד

מה ממוקד יותר מאשר הצגת המודעות שלך בפני אנשים שמחפשים את המוצרים והשירותים שלך?

עם גוגל אדס Google AdWords, תוכל לבחור לאלו מילות מפתח תרצה להציג את המודעות שלכך ובהתאם להתאים את המסר.

רוצה להציע את המשלוחים שאתה עושה עבור מסעדת המבורגרים שלך בתוך רדיוס של 10 קילומטר? אין בעיה!

רוצה שהמודעות שלך יוצגו רק בין השעות 09:00 לבין 17:00? עם גוגל אדס זה אפשרי.

רוצה שהמודעות שלך יוצגו רק לפני מי שמחפש ביטוי מאוד מסויים שאתה רוצה? כן, זה בדיוק מה שאפשר לעשות עם גוגל אדוורדס. כך את ממקד את הפרסום שלך בגוגל ומבטיח שהאנשים הנכונים יראו את המודעות שלך.

לא עוד שיווק להמונים באמצעות חשיפה לא ממוקדת כמו בעיתון, טלויזיה, רדיו!

פרסום בגוגל זה מיידי

קידום אתרים SEO לוקח זמן, תלוי בעוצמת התחרות ומספר המתחרים בתחום שלך.

תהליך הקידום האורגני SEO עשוי להימשך זמן רב הנמדד בחודשים ולפעמים שנים, שוב, זה תלוי בתחרות בנישה שלך.

עם Google Ads אתה יכול להופיע בתוצאות החיפוש כמעט באופן מיידי, בפרקי זמן הנמדדים בשעות!

אתה לא סתם רוצה להיות ראשון.

אתה רוצה להיות ראשון בביטויים שיביאו לך לקוחות שבסופו של דבר יפנו או יקנו ואני מחזירה אותך לסעיף הראשון: להיות ממוקד.

הטריק הוא להשתמש במילות מפתח ממוקדות מאוד.

לדוגמה, במקום למקד את מילת המפתח 'שמלות כלה', נסה 'שמלות כלה באשדוד' או 'מעצב שמלות כלה ברחובות'.

ייתכן שיש פחות אנשים שמחפשים את מילת המפתח "שמלות כלה באשדוד" בהשוואה למילת המפתח "שמלות כלה", ויש סיכוי שהביטוי "שמלות כלה באשדוד" יהיה פחות תחרותי, עולה פחות עבור כל קליק, עם שיעורי הקלקה גבוהים יותר, וקליקים שיכולים להפוך להמרות בשיעור גדול יותר.

פרסום בגוגל ניתן למדידה

אחד היתרונות הגדולים ביותר בשימוש בגוגל אדס הוא היכולת שלך לדעת את נתוני הפרסום: כמה נחשפו, כמה הקליקו, כמה פנו או רכשו ועוד הרבה נתונים אחרים שיעזרו לך למטב את הפרסום בגוגל.

כאשר אתה מפרסם בשבועון המקומי, מחלק פליירים בתיבת הדואר ודברים דומים השייכים לעולם הפרסום הישן, אתה לעתים קרובות תוהה האם לקחת החלטה עסקית טובה, ולמה?

כי אין לך שום מושג מה ואיך הפרסום עובד עבורך.

נניח וחילקת 1,000 פליירים לתיבות הדואר בסניף הדואר המקומי.

מלבד העובדה שאין לך מושג בתיבה של מי חילקת את הפלייר כי הדבר היחיד שאתה יודע הוא שהוא גר בקרבת מקום. אין לך מושג האם הוא גבר או אישה, אין לך מושג האם הוא זקן או צעיר ובעיקר אין לך מושג האם הוא מבקש / רוצה / מעוניין במוצר או בשירות שלך.

כשמצלצל הטלפון במשרד שלך אין לך מושג מהיכן ראה הלקוח את הטלפון, האם מהפלייר שחילקת, מהמודעה בעיתון מלפני שבועיים, מהפוסט שפירסמת בפייסבוק.

פרסום בפלטפורמה של גוגל מציע לך נתונים שאין דומה להם בעולם הפרסום הישן והקלאסי.

תוכל לראות מה אנשים חיפשו, על איזה מודעות הם לחצו וכמה מהם פנו באמצעות טופס או צלצלו – ממש כך.

הנתונים הרבים של הפרסום הדיגיטלי בגוגל יעזרו לך למטב את הפרסום, להגדיל את אחוזי ההקלקה, להוזיל עלויות ולהביא קהל יותר ויותר ממוקד שנכון לרכוש את המוצרים והשירותים שלך.

פרסום בגוגל מושגים

הנה מספר מושגים שתוכל למצוא במערכת הפרסום של גוגל שיעזרו לך לעשות את הפרסום ממוקד יותר:

שיעור הקלקה CTR – אחוז האנשים שצפו במודעה שלך ולחצו עליה. הנוסחה היא: מספר האנשים שלחצו על המודעה לחלק למספר האנשים שצפו במודעה וכדי להביא את זה לאחוזים יש לכפול ב- 100.

המרות – מספר האנשים שעשו פעולה מסוימת לאחר שלחצו על המודעות שלך והגיעו לדף הנחיתה. פעולות כמו מילוי טופס או צלצול.

עלות – הסכום שאתה משלם לגוגל עבור הקלקות על המודעות שלך.

סיכום

אם אתה חדש בפרסום בגוגל, גוגל אדס Google Ads יכול להיות דבר מאיים, לא ידידותי ולכן, אני מציעה שתפנה למומחה פרסום בגוגל שינהל עבורך את הפרסום בגוגל, זאת תהיה ההשקעה הכי טובה שעשית.